Das Magazin für umgebaute Motorräder

American-V2-Magazin

Werbebanner

Beiträge von Spike

    There was a woman doing a report on Native Americans. The topic was going to be about the feathers that they wear.


    She went to the village and started looking around and decided to start with an Indian with just one feather in his headdress.
    Excuse me young brave, but why do you have one feather in your headdress? asked the reporter. Me Brave, me screw one squaw, replied the Indian.


    A little discouraged the lady went to an Indian with two feathers in his headdress, then asked him, Hey Brave, why do you have two feathers in your headdress?
    This Indian, like the one before; responded, Me Brave, me screw two squaw. This made the reporter evem more discouraged,


    so she decided to take it up with the chief.
    Chief, why do you have all those feathers in your headdress? asked the reporter. Hough, me screw them all, he responded.
    Oh, hostile! the reporter exclaimed.
    Hough, Hogstyle, dogstyle, catstyle, rabbitstyle, pigstyle, the Chief said.
    The reporter, now blushing said Oh, dear!
    The Chief thought for a second and then replied, Hough....Me no screw dear, butt too tight and run too fast.

    A young man came into a bar really really white in the face.
    The Bartender ask him: What's up Dude?
    Man, I'll married next week and had no woman before.......
    The Tender say's: Guy...no problem...in my backyard I've two sheeps....both are female...feel free and try it!


    Two weeks later......
    On the street the Tender meets the young man and said: Hey..Hoe it's going? Everythings all right? Are you married now?



    The young man said: Married? Why?? Now I'm a Sheppard

    Habt Ihr nix besseres zu tun???? Is ja voll Hartz4 mässig hier. Igittigei...ich glaub ich muss kotzen.
    An die Wand.....alle...........






























































    Grafitti abkratzen ...................................................die Nägel müssen bis an die Schultern abgearbeitet sein

    Zitat

    Original von Rolli
    Hast Du schon Mal ne Speichenfelge feingereinigt? Kannst Du dann nach dem Kettenfetten regelmäßig machen!! Kette mag ja old aussehen, hat aber nur Nachteile. Und nur um Dich mal aufzuklären, jedesmal wenn hier einer old....... sagt, kommt der Revenge-Wikinger aus Wallhalla herabgestiegen und hackt ein Eisbärenbaby in Stücke 8o 8o Um es mit den Worten unseres geistigen Führers Fightglide zu beschreiben, Du bist ein unwürdiger, kreuzdummer, mehrfach schwerstbehinderter Erzdepp. Jetzt wird Dir wahrscheinlich die Fluppe aus Deiner ungläubig dumm glotzenden Hackfresse fallen..... Aber so ist das hier nun mal :D :D Aber mal im Ernst, laß bloß den Riemen dran, ich würde was drum geben, wenn ich einen hätte,


    Gruß, Rolli


    Probiers mal mit den kleinen blauen Pillen...... :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    Das Loch ist Original drin......und offen.....wenns da raus bläst ist Dein innenkrümmer irgendwo durch. Wenn nicht.....Fall abgeschlossen