Da wo Du es hin gelegt hast
Die Frage ist, was hast Du gemacht ??
Da wo Du es hin gelegt hast
Die Frage ist, was hast Du gemacht ??
:hmm: . Ich versuche dir mal den schaltplan zu schicken wie ich es verlegt habe.
Au ja.... ich mach ma ein Schaltplan wie ich denke es geht und schick ihn Dir :rofl:
Glaub mir Odin, Du bekommst nen Kurzschluß in der Blutpumpe
[Blockierte Grafik: http://www.winboard.org/images/avatars/Smiley_Avatars/smiley-punched.gif] ...... ich habe eben den Plan erhalten ... huuiiii .... auf die bösen Fehler rein getappt.
Und von Dir lieber Vossy einen Plan .....
dann kann ich mich gleich
[Blockierte Grafik: http://img.chefkoch.de/ck.de/fotoalben/2f6766e162c09fbca51b7fe2baafd7f7/42703/full_d035.jpg]
Die Diode, ist nicht so MEGA-Wichtig, diese verhindert nur, das der Strom in die falsche Richtung fließt.
Aber Deine Kiste braucht (wegen der M-Unit) das Seiten / Leerlauf / Kupplungsschalter Relais ....
Wenn das Würfelchen nicht drin ist, bekommt die CDI kein Signal und das Bike startet nicht und leiert nur.....
Hi.
I'm bringing this thread to life again in hope of getting some help with my project. I have bought an M-Unit and want to install it on my VT600. I the problem is that I dont know how much and what cables I can remove and what I am supposed to re-use. I have an electrician who is also A bike owner to help me, but how do we get started.? I can see that the user Odin has helped others with that kind of stuff before and was hoping to get in touch with him. Have sent him A friend request but no response yet. Maybe others Can help.?
Thanks in advance.
Good morning Benton,
"A friend request" can tell me nothing, we are not here at Facebook.
If you have questions or need help, you must write me a PN (private message).
I make many customizing wiring diagrams, for any kind of bike so you and friend can cable your VT600.
First step for you, you must go to the MEMBER 2 MEMBER <-push me area :phat: , to briefly explain who you are. That one make here out of politeness.
Second step, you can show pictures of your conversion, at VT 600 in Honda area.
You make your own thread open from your costume building, you do not take strangers to the thread.
Third step you write to me the PN.
greeting
Odin
"A friend request" can tell me nothing, we are not here at Facebook
Sau gut..... Bist aber auch ein böser Burschi....... wie kannste nich reagieren auf die Anfrage. Man, der schubste Dich doch an oder wie das heißt auf Fratzenbuch....
Jo, ... ist doch wahr .... was hat der "Willst Du mein Freund sein Button" mit einer Anfrage zu tun
macht man das so bei Facebook ......
ja ich weiß, ich muss mich da wohl auch anmelden, aber es weigert sich noch immer mein Verstand dagegen
Odin, thank you for replying. The friend request was only meant as a way to get in touch with you. Totally aware this isn't Facebook.
First step is done on Member 2 Member and will be making a post with pics of my bike later.
Hi Benton, here you do not have to press the "friend button" to have contact with someone.
It just suffice to ask or write a private message (PN).
The friend frunktion, we use here, if you really a friend.
We here, are somewhat different forum, and not always friendly to each other (German humor somewhat crazy), but have respect to each other.
Moin, Benton spricht und schreibt auch deutsch, also können wir uns auch hier das Englisch mal sparen
Sein Wunsch und Problem mit der M-Unit an der VT, wird gelöst ..... er tendiert sogar eher dazu, die M-Unit zu verkaufen, und sich eine G-Box zu kaufen.
Warum ???
Nun seht den Unterschied:
[Blockierte Grafik: http://up.picr.de/27365376ak.jpg]